Pernilla

Herr Sventon
Jag och Pernilla var i Skövde och kollade på nya glasögon till mig i lördags, vi hittade några bågar som var snygga men jag köpte inga. Men när vi ändå var i Skövde gick vi förbi myrorna och kollade, där hittade jag en ny kavaj, lite gubbig kanske men snygg. Dock vet jag inte vad för färg på näsduken jag ska ha, några tips?
#1 - Bibbi S.

Midnattsblå, kanske? Det beror på vad du har på dig i övrigt och på vad du vill ha för reaktioner. Lila kunde vara vågat, eller orange...

#2 - Sandra

Den var ju ascool ju! Jag skulle säga klassiskt vitt med den kombinationen du har där :) Men myrorna har verkligen guldkorn :)

#3 - Bibbi S.

Med referens till herr Sventon, så borde den väl vara gräddfärgad... :-)

#4 - Pia

Supersnyggt Anton! Vad är det för färger i kavajen? Finns det något snyggt där som du kan ta upp? Lite svårt att se på bilden men rostfärgat skulle nog kunna funka och en sober blåturkos. Hur matchar Pernilla din outfit?