Pernilla

Glutenfria knäckefröbröd
Började dagen med att röra ihop massan som senare blev ett gäng med supergott knäckebrö. Det går otroligt fort att göra iordning och måste vara i ugnen i en timma så man har gott om tid att göra annat under tiden. Recept finns under bilderna.
 
 
 
FröKnäcke Glutenfri~
 
2 dl polenta/majsmjöl
1 dl solrosfrön
1 dl sesamfrön
1/2 dl linfrön
1/2 dl pumpakärnor
1/2 tsk salt
1/2 dl rapsolja
2 1/2 dl kokande vatten
 
Blanda samman allt och låt stå i 10 min. Bred ut på bakplåtspapper, gör rutor och strö över flingsalt. In i ugnen i 1 timma på 150 grader. 
#1 - Anonym

De här har jag gjort en gång, de blev väldigt goda! Vill du ha lite fler recept? Hm... jag har nog mest kakrecept, men det kanske inte gör så mycket;)

Svar: Jo jag kan ta ett kakrecept, men kör gärna ett åt gången och gör det ett par ggr innan jag kan prova nått nytt ^^ Men hur ska jag veta vem som kommenterar om man inte skriver in sitt namn? :)
Pernilla

#2 - Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se