Pernilla

Klar med alla delar
Tillslut fick jag ut det sista hornet! Huvudet och öron är alltså utgjutna i gips medans hornen är i jesmonite, därav den lilla färgskillnaden, men jag gillar det! :D Dock är detta endast första utgjutningen och alltså inte exemplaret som jag kommer ha i min portfolio, den kommer jag att gjuta ut i plastcrete vid ett senare tillfälle. Vilket troligtvis inte blir förens efter examensarbetet... Som startar nästa vecka! :D Spännande! Jag kommer vara på Fixas som jag var hos innan jul, ser fram emot det~



#1 - Pia

Helt otroligt fantastiskt! så himla snygg! jag vill ha en!!!

Svar: Yay! Visst blev den! :'D Det ska vi nog kunna ordna :)
Pernilla

#2 - Caroline

Wow så fint! Råkade hitta din blogg när jag googlade efter skulpteringsverktyg :D Jag vet inte riktigt vad det här var för utbildning men jag har studerat attributmakeri och det här var jätteintressant, och vackert! :)

Svar: Hej! tack! Wow jag har inte varit aktiv på väldigt länge... Ledsen att jag inte har svarat på... 28veckor! Men vad kul att du oxå har pluggat attributmakeri :D jag har en instagram men lägger väl främst upp bilder på mina katter då jag inte får publicera något av mina arbeten officiellt förens kunden har publicerat ;)
Jobbar du inom yrket eller jobbar du med något annat? ^^
Kul att du hittade till min blogg!
Pernilla

#3 - Caroline

Förresten, du har inte någon instagram eller annat där man kan följa dig och dina skapelser?